Administratie Thuis

Moeite met het op orde krijgen van uw administratie?
Heeft u hulp nodig bij het invullen van formulieren?
Vindt u het lastig de post te ordenen?

Administratie Thuis biedt hulp van vrijwilligers bij het op orde brengen en houden van de (financiële) administratie. Het gaat om praktische hulp bij het ordenen en invullen van eenvoudige formulieren. We bieden hulp voor korte en lange termijn.

De hulpvrager blijft zelf verantwoordelijk voor de eigen administratie. Als dit niet mogelijk is, kan iemand alleen gebruik maken van Administratie Thuis wanneer een contactpersoon namens hem/haar die verantwoordelijkheid neemt.

Voor wie?
Voor zelfstandig wonende volwassenen uit Vleuten-De Meern die moeite hebben met hun administratie. Zij kunnen hiervoor geen andere hulp regelen of willen niet telkens een beroep doen op de mantelzorger.

Vrijwilligers
De vrijwilligers van Administratie Thuis zijn getraind en worden begeleid door U Centraal.

Administratie Thuis zoekt regelmatig vrijwilligers. Heeft u interesse? Kijk dan hier en neem contact op met U Centraal.

Samenwerkingsovereenkomst
Bij aanvang van de hulp vullen hulpvrager (of contactpersoon) en vrijwilliger een samenwerkingsovereenkomst in. Daarin worden afspraken en verantwoordelijkheden vastgelegd.

Eventuele kosten
De hulp door de vrijwilliger gratis. Eventuele kosten voor postzegels, kopieën en dergelijke zijn voor eigen rekening.

Meer informatie en aanvragen:
Per email: info@wilinjebuurt.nl
Telefonisch: 030-6773131 bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 11:00 uur.

Deze dienst is voor inwoners met postcode 3451 t/m 3455

Hulp bij nieuwe aanvragen van huur- en zorgtoeslag e.d. loopt via U Centraal, 030-2361770 of www.u-centraal.nl.